Regulamin klubu

Regulamin


REGULAMIN KLUBU FITNESS GYM TIME


Niniejszy Regulamin określa prawa oraz obowiązki osób korzystających z usług świadczonych w Klubie GYM TIME, jak również określa rodzaje oraz zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej oraz w ramach udostępnionego na tej stronie Konta Klienta.

§ 1. DEFINICJE

Przez pojęcia używane w niniejszym Regulaminie rozumie się:
  • Jednorazowa Składka Członkowska – opłata w wysokości określonej w Cenniku, wnoszona przez Klubowicza przy zawieraniu Umowy dotyczącej Karnetu na czas określony, z góry, za cały okres ważności Karnetu w zamian za możliwość korzystania w tym okresie z usług świadczonych w Klubie.
  • Karnet – abonament uprawniający Klubowicza do korzystania z usług znajdujących się w aktualnej ofercie Klubu, przez okres i na warunkach określonych w Umowie w zależności od wybranego rodzaju Karnetu. W Cenniku usług znajdują się dostępne rodzaje Karnetów.
  • Karta Sportowa – karta wydawana przez podmioty współpracujące z Klubem, uprawniająca do korzystania z usług świadczonych w Klubie na warunkach umowy zawartej pomiędzy Klientem i podmiotem wystawiającym daną Kartę Sportową. Informacja o aktualnie akceptowanych Kartach Sportowych dostępna jest na Stronie Internetowej.
  • Klient – osoba fizyczna posiadająca status Członka Klubu, będąca stroną Umowy lub osoba fizyczna, nie będąca Członkiem Klubu, która korzysta z usług świadczonych w Klubie na podstawie jednorazowego wejścia, akceptowanych przez Klub Kart Sportowych lub w ramach akcji promocyjnych organizowanych przez Klub. Klientem Klubu może być osoba pełnoletnia nie posiadająca przeciwwskazań lekarskich do wykonywania ćwiczeń, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo osoba niepełnoletnia, która ukończyła 15 lat i uzyskała pisemną zgodę swoich przedstawicieli ustawowych na korzystanie z usług Klubu.
  • Właściciel – firma Stuker Michał Pustułka z siedzibą przy ul. Laskowej 144 , 42-523 Dąbrowa Górnicza, NIP: 629 230 60 38 REGON: 364 402 914
  • Klub – klub fitness działający pod nazwą GYM TIME w Domu Handlowym AGAT w Libiążu, ul. Oświęcimska 50.
  • Klubowicz - osoba, która zawarła z Klubem Umowę na korzystanie z usług świadczonych w Klubie, członek Klubu.
  • Konto Klienta – dostępny na Stronie Internetowej, indywidualny profil Klubowicza, umożliwiający rezygnację z Członkostwa, zamrożenie/odmrożenie Członkostwa, dokonywanie rezerwacji terminu zajęć grupowych, zakupienie Karnetu, dokonywanie płatności za wybrane usługi świadczone w Klubie, w tym za zamrożenie Członkostwa oraz przedłużenie ważności Karnetu, na zasadach określonych w § 3 niniejszego Regulaminu.
  • Okres Rozliczeniowy – w przypadku umów dotyczących Karnetów na czas nieokreślony, okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy i rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta Umowa, chyba że została ona zawarta pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, wtedy okres rozliczeniowy rozpoczyna się w tym dniu.
  • Okres Umowy – wynikający z Umowy okres ważności Karnetu, w jakim Klubowicz jest uprawniony do korzystania z usług świadczonych w Klubie. Warunki rozpoczęcia oraz ustania Członkostwa zależne są od wybranego rodzaju Karnetu.
  • Opłata Wpisowa – jednorazowa, bezzwrotna opłata, pobierana przy zawarciu Umowy w związku z nabyciem Członkostwa
  • Personel Klubu – manager, trenerzy personalni, instruktorzy oraz pracownicy Recepcji Klubu.
  • Polecenie zapłaty - sposób płatności polegający na obciążaniu karty kredytowej lub karty debetowej Klienta pełną należną kwotą z tytułu Składki Członkowskiej w danym okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym przez cały okres członkostwa, przy wykorzystaniu systemu Espago. W przypadku umów zawieranych na czas nieokreślony polecenie zapłaty jest obowiązkową formą płatności.
  • Recepcja Klubu – wydzielone miejsce przy wejściu do Klubu służące do obsługi Klientów Klubu w zakresie usług oferowanych przez Klub.
  • Regulamin – niniejszy regulamin, który określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług świadczonych w Klubie, jak również określa rodzaje oraz zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej oraz w ramach udostępnianego na tej stronie Konta Klienta.
  • Składki Członkowskie – comiesięczne opłaty wnoszone przez Klubowicza w przypadku Umowy dotyczącej Karnetu na czas nieokreślony, należne za pierwszy oraz kolejne okresy rozliczeniowe, przez cały okres ważności Karnetu w zamian za możliwość korzystania z usług świadczonych w Klubie. Składki Członkowskie płatne są z góry, a ich wysokość określa Cennik.
  • Składka Uzupełniająca – zastępuje Składkę Członkowską w okresie od dnia zawarcia Umowy do pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po dniu, w którym została zawarta Umowa. Jej wysokość zależna jest od dnia miesiąca, w którym została zawarta Umowa.
  • Strona Internetowa – strona internetowa Klubu o adresie: www.gym-time.pl
  • Umowa – umowa na korzystanie z usług Klubu, zawierana poprzez wypełnienie w Recepcji Klubu formularza Umowy lub online w sposób opisany w § 3 Regulaminu, uprawniająca do korzystania z usług świadczonych w Klubie na warunkach wynikających z niniejszego Regulaminu i zgodnie z zakupionym abonamentem (Karnetem).
  • Wejście Jednorazowe – usługa uprawniająca Klienta do jednorazowego skorzystania z usług świadczonych w danym Klubie, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, po uiszczeniu przez Klienta jednorazowej opłaty przewidzianej w Cenniku oraz po zapoznaniu się i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu.
  • Zawieszenie Karnetu – przerwa w świadczeniu usług przez Klub i możliwości korzystania z jego usług przez Klienta z zachowaniem członkostwa.


§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Klub świadczy usługi rekreacyjno-sportowe, polegające w szczególności na możliwości korzystania z zajęć fitness oraz siłowni. Szczegółowe informacje o aktualnej ofercie usług świadczonych w Klubie oraz informacja o godzinach otwarcia Klubu dostępne są w Recepcji Klubu oraz na Stronie Internetowej.
  2. Klient będący Członkiem Klubu ma prawo do korzystania z usług Klubu na podstawie Umowy. Ponadto możliwe jest korzystanie z usług Klubu na innej niż Umowa podstawie, tj.: na podstawie Wejścia Jednorazowego po uiszczeniu z góry przez Klienta jednorazowej opłaty przewidzianej w Cenniku, na podstawie akceptowanej przez Klub Karty Sportowej lub w ramach organizowanych promocji.
  3. Klienci Klubu zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem i do przestrzegania postanowień Regulaminu oraz wszelkich instrukcji obowiązujących w Klubie, w szczególności instrukcji korzystania ze sprzętu i infrastruktury stanowiącej wyposażenie Klubu, wykorzystując je zgodnie z przeznaczeniem, przestrzegając ściśle wskazówek i zaleceń Personelu Klubu oraz zachowując zasady bezpieczeństwa i ostrożności dostosowując rodzaj i intensywność ćwiczeń do swoich możliwości, stopnia sprawności i stanu zdrowia.
  4. Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania niezgodnego z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia Klubu przez Klienta.
  5. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń lub wyposażenia Klubu na skutek braku zastosowania się do zasad ich użytkowania.
  6. Klient zobowiązany jest zgłosić personelowi Klubu wszystkie przypadki uszkodzenia urządzeń lub wyposażenia Klubu, jak również natychmiast zaprzestać użytkowania uszkodzonego sprzętu.
  7. Godziny otwarcia Klubu podane są na Stronie Internetowej oraz są dostępne w Klubie.
  8. W Klubie należy zachować spokój i porządek, nie utrudniać i nie zakłócać innym osobom możliwości korzystania z Klubu. Niedopuszczalne jest zachowanie uwłaczające godności innych Klientów, w tym zachowania wulgarne i obsceniczne.
  9. Klient Klubu, który swym działaniem bądź zaniechaniem naruszać będzie postanowienia niniejszego Regulaminu, może zostać poproszony o natychmiastowe opuszczenie Klubu. Klient zobowiązany jest do naprawienia szkody wyrządzonej w mieniu Klubu lub mieniu innego Klienta oraz za szkody na osobie wyrządzone swoim zawinionym działaniem lub zaniechaniem.
  10. Każdy Klient powinien posiadać odpowiedni sportowy strój, sportowe obuwie zamienne oraz używać ręczników, a także korzystać z przyrządów treningowych, urządzeń i innego wyposażenia Klubu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz w taki sposób, aby zapewnić ich utrzymanie w czystości.
  11. Zabrania się w szczególności: palenia tytoniu na terenie Klubu, używania słów wulgarnych, korzystania z telefonów komórkowych w pomieszczeniach przeznaczonych do ćwiczeń, wnoszenia na teren Klubu alkoholu i środków odurzających, przebywania na terenie Klubu pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, wprowadzania na teren klubu zwierząt, wnoszenia na teren Klubu przedmiotów mogących potencjalnie stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa przebywających w nim osób, czy też narażać na zniszczenie lub uszkodzenie mienie Klubu.
  12. Zabrania się korzystania z przyrządów treningowych i wyposażenia Klubu w celu świadczenia usług na rzecz innych Klientów Klubu (prowadzenia treningów personalnych itp.), niezależnie od tego czy usługi te są świadczone odpłatnie czy nieodpłatnie.
  13. Na czas treningu wartościowe przedmioty oraz gotówkę należy przechowywać w bezpiecznym miejscu, poza Klubem.
  14. W celu przechowywania rzeczy osobistych w trakcie treningu w szatniach nieodpłatnie udostępniane są szafki. Kluczyk do szafki otrzymuje się w Recepcji Klubu po zeskanowaniu karty członkowskiej bądź na podstawie Wejścia Jednorazowego, Karty Sportowej, akcji promocyjnej. Przed opuszczeniem Klubu, obowiązkiem Klienta jest zabranie wszystkich pozostawionych rzeczy z szafki. Szafka nieopróżniona do czasu zamknięcia Klubu w dniu, w którym została zajęta, może zostać otwarta i opróżniona przez Personel Klubu. Zawartość szafki oprócz artykułów spożywczych będzie przechowywana przez okres 7 dni w Recepcji Klubu. Jeśli w tym czasie nie nastąpi odbiór pozostawionych rzeczy, zostaną one uznane za porzucone w celu wyzbycia się ich własności, a następnie wyrzucone lub zutylizowane.
  15. Klienci Klubu zobowiązani są do zakończenia treningu nie później niż na 15 minut przed zamknięciem Klubu i opuszczenia Klubu najpóźniej z chwilą zamknięcia Klubu.
  16. Klub jest uprawniony do zmiany godzin otwarcia Klubu, a także zamknięcia Klubu w dni przypadające na święta państwowe, kościelne i inne, jak również ze względu na konieczność przeprowadzenia napraw lub remontów w pomieszczeniach Klubu - na czas niezbędny do przeprowadzenia tych prac. W takich przypadkach Klubowicze zostaną poinformowani z wyprzedzeniem poprzez wywieszenie informacji w Recepcji Klubu i poprzez podanie takiej informacji na Stronie Internetowej.
  17. Klubowicz jest uprawniony do korzystania z zajęć grupowych organizowanych w Klubie. Ilość miejsc na zajęciach grupowych w danym terminie jest ograniczona, aby zarezerwować termin należy dokonać wpisu na listę obecności, która jest dostępna w Recepcji Klubu i na Stronie Internetowej.
  18. Klub może odwołać zajęcia, bez konieczności informowania o tym fakcie Klubowiczów, jeśli uczestnictwo w zajęciach potwierdzą mniej niż 3 osoby. Informacje o ilości dostępnych miejsc w danym terminie dostępne są w Recepcji Klubu oraz na Stronie Internetowej.
  19. W Klubie jest zainstalowany system monitoringu wizyjnego. Zapisy monitoringu wykorzystywane są wyłącznie dla zapewnienia bezpieczeństwa osób w nim przebywających. Zapisy systemu monitoringu wizyjnego przekazywane są wyłącznie uprawnionym podmiotom na ich wyraźne i uzasadnione żądanie. Dostęp do zapisów monitoringu wizyjnego w poszczególnych pomieszczeniach Klubu posiada wyłącznie administrator systemu monitoringu. Szatnie, toalety oraz prysznice nie są objęte zasięgiem monitoringu wizyjnego. Nagrania z monitoringu mogą zostać wykorzystane wyłącznie w celu związanym z bezpieczeństwem i ochroną osób i mienia Klubu w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Dane osobowe w postaci wizerunku utrwalonego na nagraniach będą przechowywane przez okres do 15 dni po czym są nieodwracalnie usuwane, chyba że nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu lub Klub powziął wiadomość, że mogą one stanowić dowód w postępowaniu, wówczas termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Wejście na teren Klubu jest dobrowolne, ale będzie skutkowało przetwarzaniem danych osobowych w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego. Administratorem systemu monitoringu jest Michał Pustułka prowadzący działalność gospodarczą z siedzibą: Dąbrowa Górnicza, ul. Łaskowa 144, NIP: 629 230 60 38, REGON: 364 402 914 (Właściciel Klubu).


§ 3. CZŁONKOSTWO, ZASADY ZAWIERANIA UMOWY, OPŁATY


  1. Członkiem Klubu może zostać osoba pełnoletnia, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich, które ukończyły 15 lat i nie są całkowicie ubezwłasnowolnione, do uzyskania statusu Członka Klubu konieczne jest wyrażenie pisemnej zgody przez opiekunów prawnych takiej osoby na zawarcie Umowy i korzystanie z usług świadczonych w Klubie. Formularz zgody opiekuna prawnego jest dostępny na Stronie Internetowej oraz w Recepcji Klubu.
  2. Przystąpienie do członkostwa w Klubie następuje poprzez podpisanie formularza Umowy w Recepcji Klubu lub poza Klubem w ramach akcji organizowanych przez Klub lub za pomocą formularza on-line dostępnego na Stronie Internetowej.
  3. Członkostwo w Klubie rozpoczyna się w wybranym przez Klubowicza dniu, oznaczonym w Umowie lub w przypadku Karnetu wykupionego online za pośrednictwem Strony Internetowej potwierdzeniu warunków członkostwa. Członkostwo rozpoczyna się nie wcześniej niż po: podpisaniu formularza Umowy, potwierdzeniu przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu, uiszczeniu przewidzianych dla danego rodzaju Karnetu opłat (Opłaty Wpisowej, Składki Uzupełniającej, Składki Członkowskiej za pierwszy okres rozliczeniowy lub Jednorazowej Składki Członkowskiej – zależnie od wybranego przez Klubowicza rodzaju Karnetu), a w przypadku osób niepełnoletnich, o których mowa w § 3 ust.1 Regulaminu nie wcześniej niż z chwilą dostarczenia do Recepcji Klubu pisemnej zgody opiekunów prawnych takiej osoby na zawarcie Umowy i korzystanie z usług świadczonych w Klubie. Od tego dnia Klubowiczowi przysługuje prawo do korzystania z usług świadczonych w Klubie. W przypadku Karnetów zakupionych w ramach akcji przedsprzedażowych (przed otwarciem Klubu), okres członkostwa rozpoczyna się nie wcześniej niż w dniu otwarcia Klubu. Dodatkowo, w przypadku wykupienia Karnetu online za pośrednictwem Strony Internetowej, Umów zawieranych w ramach sprzedaży online lub w ramach przedsprzedaży, przed otwarciem Klubu, status Członka Klubu i prawo do korzystania z usług Klubu, Klient uzyskuje nie wcześniej niż po upływie czternastodniowego terminu do odstąpienia przez niego od Umowy zgodnie z ust. 12 do niniejszego paragrafu. Istnieje możliwość złożenia przy zawarciu Umowy oświadczenia, w którym Klient żąda rozpoczęcia świadczenia na jego rzecz usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
  4. Klubowicz zawierając umowę wybiera rodzaj Karnetu spośród dostępnych w aktualnej ofercie. Korzystanie z usług następuje w sposób i w zakresie wynikającym z wybranego rodzaju Karnetu i na warunkach określonych w Umowie oraz w Regulaminie.
  5. Na prośbę Personelu Klubu, przy zawarciu Umowy, jak również podczas każdej wizyty w Klubie, Klient zobowiązany jest okazać dokument tożsamości ze zdjęciem w celu weryfikacji danych podanych przy zawieraniu Umowy oraz uprawnień do korzystania z usług świadczonych w Klubie.
  6. Każdy Klubowicz otrzymuje kartę członkowską, którą każdorazowo należy zeskanować za pomocą czytnika kart w Recepcji Klubu. Zabrania się udostępniania karty członkowskiej osobom trzecim. W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty członkowskiej, nowa karta będzie wydana po uiszczeniu opłaty za wydanie nowej karty członkowskiej, w wysokości zgodnie z aktualnym Cennikiem.
  7. Klubowicz jest zobowiązany do terminowego opłacania składek członkowskich.
  8. Wysokość opłat poszczególnych Karnetów jest określona w Cenniku, który jest dostępny w Recepcji Klubu oraz na Stronie Internetowej.
  9. W przypadku Umów zawartych na czas nieokreślony, okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy i rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta Umowa, chyba że została ona zawarta pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, wtedy okres rozliczeniowy rozpoczyna się w tym dniu. Przy zawarciu Umowy, Klient zobowiązany jest uiścić Opłatę Wpisową oraz Opłatę Uzupełniającą, a jeśli Umowa jest zawierana w okresie od 20-tego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego - Klient zobowiązany jest przy zawarciu Umowy uiścić (poza Opłatą Wpisową i Składką Uzupełniającą) także Składkę Członkowską za pierwszy okres rozliczeniowy.
  10. Przy zawarciu Umowy na czas określony, Klient zobowiązany jest uiścić Opłatę Wpisową oraz Jednorazową Składkę Członkowską z góry za cały okres ważności Karnetu.
  11. Zawarcie Umowy, ja również uzyskanie dostępu do usług świadczonych w Klubie na podstawie Wejścia Jednorazowego, Karty Sportowej, bądź akcji promocyjnej stanowi jednocześnie potwierdzenie zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz zobowiązanie do przestrzegania jego postanowień.
  12. Wykupienie przez Klienta Karnetu online poprzez wypełnienie formularza udostępnionego na Stronie Internetowej, jest traktowane jako zawarcie umowy na odległość w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, bez podania przyczyny, w terminie czternastu dni licząc począwszy od dnia zgłoszenia przez Klienta woli zawarcia Umowy (wypełnienia formularza online oraz uiszczenia opłaty za wykupiony Karnet). W celu odstąpienia od Umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, które zawierać będzie informacje wskazane we wzorze oświadczenia dostępnego na Stronie Internetowej, oraz udostępnianego Klientowi przy zawarciu Umowy online lub wypełnić wzór oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Klient może złożyć w formie pisemnej w Recepcji Klubu lub dostarczyć drogą listowną lub osobiście pod adres Klubu. Zwrot powyższych należności nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, z tym zastrzeżeniem, że jeśli Klient uprzednio żądał rozpoczęcia świadczenia usług na swoją rzecz przed upływem powyższego terminu do odstąpienia od Umowy, z łącznej kwoty wszystkich uiszczonych przez Klienta opłat zostanie potrącone wynagrodzenie za możliwość korzystania z Klubu w okresie od dnia rozpoczęcia członkostwa do dnia otrzymania przez Klub oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, które obliczone zostanie proporcjonalnie do ilości dni, w których Klient miał możliwość korzystania z usług świadczonych w Klubie. Prawo do odstąpienia od Umowy Członkowskiej bez podania przyczyny, na powyższych zasadach przysługuje również Klientom, którzy nabyli Karnet w przedsprzedaży, przed otwarciem Klubu. W takim przypadku termin na odstąpienie od Umowy wynosi czternaście dni, licząc począwszy od dnia otwarcia Klubu.
  13. Umowa zawarta na czas określony wygasa, a członkostwo w Klubie ustaje z końcem ostatniego dnia okresu na jaki został wykupiony Karnet, bez konieczności wypowiadania umowy przez Klubowicza.
  14. Umowę na czas określony można przedłużyć poprzez zgłoszenie woli wydłużenia (najpóźniej do końca ostatniego dnia okresu na jaki Karnet został wykupiony) oraz uiścić, z góry Jednorazową Opłatę Członkowską za cały kolejny okres ważności Karnetu, co jest równoznaczne z faktem, iż Klient zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu także przez kolejny okres ważności Karnetu.
  15. Zawieszenie członkostwa w Klubie jest możliwe po złożeniu pisemnego oświadczenia w Recepcji Klubu lub za pośrednictwem Konta Klienta, pod warunkiem uiszczenia Opłaty za Zamrożenie Członkostwa, przewidzianej w aktualnym Cenniku. Okres zamrożenia członkostwa nie może przypadać w okresie wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony. Zawieszenie jest możliwe na dwa okresy rozliczeniowe i może zostać wykonane raz na 6 miesięcy. Zawieszenie członkostwa w przypadku Umów zawartych na czas określony następuje ze skutkiem od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w trakcie, którego Klubowicz złożył oświadczenie o zawieszeniu, a w przypadku Umów zawartych na czas określony od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w trakcie którego Klubowicz złożył oświadczenie o zawieszeniu.
  16. W przypadku Umowy na czas nieokreślony Klubowicz może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy przez Klienta może zostać złożone wyłącznie osobiście w Recepcji Klubu lub dostarczone drogą listowną pod adres Klubu. W okresie wypowiedzenia, członkostwo nie może być zawieszone. W okresie wypowiedzenia Umowy Członkowskiej, Klubowicz zobowiązany jest uregulować zaległe płatności, w tym uiścić Składkę Członkowską za okres wypowiedzenia.
  17. W przypadku Umowy na czas określony, Umowa wygasa bez konieczności składania w tym zakresie żadnego oświadczenia woli przez Klubowicza, z końcem ostatniego dnia okresu na jaki został wykupiony Karnet i z tą chwilą członkostwo w Klubie ustaje.
  18. Klub może rozwiązać Umowę z Klubowiczem ze skutkiem natychmiastowym (bez konieczności zachowania okresu wypowiedzenia) w przypadku, gdy:
    - Klubowicz uporczywie lub rażąco narusza postanowienia niniejszego Regulaminu
    - Klubowicz zalega z zapłatą Składki Członkowskiej za dwa okresy rozliczeniowe i pomimo wezwania go do zapłaty tych należności, nie dokonał zapłaty całości należności wskazanych w wezwaniu w terminie 14 dni od otrzymania wezwania.
  19. Klubowicz może rozwiązać Umowę Członkowską, ze skutkiem natychmiastowym (bez konieczności zachowania okresu wypowiedzenia), na mocy pisemnego oświadczenia Klubowicza skierowanego na adres Klubu, w przypadku rażącego naruszania postanowienia Umowy lub Regulaminu przez Klub.
  20. Aktualna oferta Karnetów przedstawiona jest w cenniku usług świadczonych w Klubie (dalej „Cennik”). Zastrzega się możliwość zmiany Cennika usług w zakresie dostępnych rodzajów Karnetów. Zmiana Cennika nie stanowi zmiany Umowy Członkowskiej jak i Regulaminu.
  21. W przypadku Karnetów na czas nieokreślony, Opłata Wstępna i Składka Uzupełniająca, a także Składka Członkowska za pierwszy okres rozliczeniowy, wnoszone są przez Klienta gotówką lub bezgotówkowo (kartą płatniczą) w Recepcji Klubu. W przypadku Karnetu zakupionego online za pośrednictwem Strony Internetowej, Opłata Wstępna, Składka Uzupełniająca i Składka Członkowska mogą zostać opłacone wyłącznie za pośrednictwem Strony Internetowej przy wykorzystaniu udostępnionych Klientom, kanałów płatności. Comiesięczne Składki Członkowskie za kolejne okresy rozliczeniowe, przez cały okres ważności Karnetu, wnoszone są przez Klubowicza za pomocą Polecenia zapłaty, uprawniające Klub do obciążenia karty płatniczej Klubowicza pełną należną kwotą z tytułu miesięcznej Składki Członkowskiej w danym okresie rozliczeniowym, przez cały Okres Członkostwa, bez konieczności każdorazowego zawiadomienia o tym fakcie Klubowicza,
  22. W przypadku Karnetów na czas określony Opłata Wstępna oraz Jednorazowa Składka Członkowska mogą być opłacone: gotówką lub bezgotówkowo (kartą płatniczą) w Recepcji Klubu. W przypadku Karnetu zakupionego online za pośrednictwem Strony Internetowej, Opłata Wstępna oraz Jednorazowa Składka Członkowska mogą zostać opłacone wyłącznie za pośrednictwem Strony Internetowej przy wykorzystaniu udostępnionych Klientom, kanałów płatności .
  23. W przypadku zaleganiu z zapłatą Składki Członkowskiej za co najmniej jeden okres rozliczeniowy lub w przypadku kiedy podane dane uniemożliwiają pobranie należnych Opłat, Personel Klubu jest uprawniony do odmowy wpuszczenia Klubowicza do Klubu.


§ 4. ZARZĄDZANIE KONTEM KLIENTA ONLINE/ ZAKUP KARNETU ONLINE

  1. Konto Klienta umożliwia zakup Karnetu, przedłużenie okresu ważności Karnetu, rezerwację terminu na zajęcia grupowe, zawieszanie i odwieszanie członkostwa, uiszczanie opłat za zawieszenie członkostwa. Korzystanie z konta klienta jest bezpłatne. Zalogowanie do Konta Klienta następuje poprzez stronę internetową dostępną pod adresem www.gymtime-libiaz.cms.efitness.com.pl. W celu zalogowania należy podać: numer karty członkowskiej, adres e-mail i datę urodzenia, nacisnąć przycisk „Zaloguj”.
  2. Korzystanie z usług w ramach Konta Klienta oraz funkcji Kup Karnet jest uwarunkowane uprzednim zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie za pośrednictwem Strony Internetowej przed zawarciem umowy. Regulamin może być zapisany na dysku Klienta i wydrukowany. W przypadku Umów zawieranych za pośrednictwem Strony Internetowej, Klient dodatkowo otrzymuje Regulamin na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia. Podczas pierwszego logowania Klient może zostać poproszony o weryfikację adresu e- mail.
  3. W celu zawarcia Umowy dotyczącej wybranego przez Klienta Karnetu, należy wypełnić formularz zamówienia, wskazując określone w formularzu dane osobowe, rodzaj Karnetu jaki Klient chce wykupić, okres ważności Karnetu, w tym dzień rozpoczęcia ważności Karnetu, zapoznać się z Regulaminem, złożyć oświadczenia o udzieleniu zgód dotyczących przetwarzania danych osobowych Klienta (formularz zamówienia wskazuje, które zgody są wymagane do świadczenia usług), potwierdzić dokonanie powyższych czynności i wolę zawarcia Umowy dotyczącej wybranego Karnetu przez naciśnięcie przycisku „Kupuję i Płacę” znajdującego się na końcu formularza zamówienia. Podczas zakupu karnetu online, Klient może zostać poproszony o weryfikację adresu e-mail.
  4. Umowa dotycząca wybranego przez Klienta Karnetu pomiędzy Klientem a Klubem zostaje zawarta nie wcześniej niż po: a) złożeniu przez Klienta zamówienia online poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej w zakładce Kup Karnet, b) zapoznaniu się przez Klienta z Regulaminem i oznaczeniu pola potwierdzającego akceptację Regulaminu, c) wyrażeniu zgód na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych w formularzu, które są niezbędne do świadczenia usług i oznaczeniu pola potwierdzającego wyrażenie zgody na ich przetwarzanie, d) uiszczeniu przez Klienta opłat za zakupiony Karnet za pośrednictwem dostępnych kanałów płatności (tj. przelewem lub kartą płatniczą, e) otrzymaniu przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji wraz z zestawieniem warunków zawartej Umowy oraz treści Regulaminu na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  5. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy przy użyciu Strony Internetowej, w szczególności poprzez podanie przez Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Klient. Karta członkowska wydawana jest Klubowiczowi przy pierwszej wizycie w Klubie, po okazaniu dowodu tożsamości oraz uzupełnieniu wszystkich dokumentów i informacji wymaganych dla danego rodzaju Karnetu.
  6. Zasady składania oświadczeń o odstąpieniu od Umowy zawartej online za pośrednictwem Strony Internetowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego określa niniejszy Regulamin.
  7. W celu prawidłowego korzystania z usług Klient powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi: wymagany jest dostęp do internetu oraz przeglądarka internetowa: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej 9, Opera w wersji co najmniej 15, Microsoft Edge w wersji co najmniej 16, Google Chrome w wersji co najmniej 26, Safari w wersji co najmniej 6.1, Mozilla Firefox w wersji co najmniej 19 lub inna przeglądarka odpowiadająca parametrami wyżej wymienionym. Dodatkowo w używanej przeglądarce należy mieć włączoną obsługę uruchamiania skryptów JavaScript.
  8. W przypadku korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w pkt 6 niniejszego paragrafu Klub nie bierze odpowiedzialności za funkcjonowanie Strony.
  9. Do świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania ze Strony, przy czym zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, zawierających wirusy, złośliwe oprogramowanie.
  10. Informacje na temat plików „cookies” zawiera Polityka Prywatności dostępna na Stronie internetowej.


§ 5. DANE OSOBOWE KLIENTÓW


W celu korzystania z usług świadczonych w Klubie, wymagana jest zgoda Klienta na przetwarzanie danych osobowych przez administratora danych osobowych. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Michał Pustułka prowadzący działalność gospodarczą z siedzibą: Dąbrowa Górnicza, ul. Łaskowa 144, NIP: 629 230 60 38, REGON: 364 402 914 (Właściciel Klubu). Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu zawierania umów i realizacji usług oferowanych w Klubie przez administratora danych osobowych, a także (po wyrażeniu na to zgody przez Klienta) również w celach marketingowych oraz w celu umożliwienia komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu informacji podanych w formularzu zamówienia lub w formularzu Umowy. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich poprawiania, uzupełnienia, uaktualnienia bądź sprostowania, jak również prawo żądania usunięcia danych osobowych oraz wniesienia w każdym czasie sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia Umowy i zakupu Karnetu oraz korzystania z Konta Klienta udostępnianego pod adresem www.gymtime-libiaz.cms.efitness.com.pl Administrator nie będzie udostępniał danych osobowych Klienta innym podmiotom.

§ 6. REKLAMACJE I ZGŁASZANIE ROSZCZEŃ

  1. Wszelkie uwagi oraz reklamacje związane z zawieraniem Umów i świadczeniem usług Klient może złożyć w drodze pisemnej pozostawiając pismo w Recepcji Klubu lub przesyłką pocztową na adres Klubu (ul. Oświęcimska 50, 32-590 Libiąż), jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@gym-time.pl.
  2. Reklamacja, skarga lub wniosek powinny zawierać imię i nazwisko Klienta, opis sprawy oraz adres korespondencyjny bądź mailowy, na jaki Klub powinien odpowiedzieć, pod rygorem braku możliwości udzielenia odpowiedzi na założoną reklamację.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej na wskazany adres korespondencyjny Klienta lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Klient będący konsumentem może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, tj.: zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu, skierować sprawę do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacji Konsumentów. Ponadto, pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsument może złożyć swoją skargę co do zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii. Skorzystanie powyższych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne, co oznacza, że obie strony muszą wyrazić zgodę na taki tryb postępowania. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są m.in. pod następującymi adresami: www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Regulamin stanowi załącznik do Umowy członkowskiej.
  • W przypadku zmiany treści Regulaminu, wprowadzone zmiany obowiązują począwszy od dnia wskazanego w zmienionym Regulaminie, jednak nie wcześniej niż 14 dni od dnia udostępnienia Klubowiczom Regulaminu w nowym, zmienionym brzmieniu. Zmieniony Regulamin udostępnia się Klubowiczom poprzez wywieszenie nowej, zmienionej treści Regulaminu w ogólnodostępnym miejscu Recepcji Klubu, jak również poprzez opublikowanie nowej, zmienionej treści Regulaminu na Stronie Internetowej na okres co najmniej 14 dni.
  • Regulamin w nowym, zmienionym brzmieniu wiąże Klubowicza, jeżeli w terminie 14 dni od dnia udostępnienia w wyżej opisany sposób zmienionej treści Regulaminu, nie złoży oświadczenia woli o rozwiązaniu Umowy. Po bezskutecznym upływie tego terminu domniemywa się, że Klient akceptuje wprowadzone do Regulaminu zmiany. Jeśli Klubowicz w terminie 14 dni od dnia udostępnienia zmienionej treści Regulaminu, złoży oświadczenie woli o rozwiązaniu Umowy w związku ze zmianą Regulaminu, Umowa wygasa ze skutkiem na koniec okresu ważności Karnetu (lub obowiązującego okresu wypowiedzenia – w przypadku umów na czas nieokreślony).
  • Zmiana Cennika, zakresu dostępnych w ofercie usług, w tym rodzajów dostępnych Karnetów czy osób prowadzących zajęcia nie stanowi zmiany Umowy ani Regulaminu.
  • Do Umowy pomiędzy Klubowiczem a Klubem zastosowanie ma prawo polskie. Wszelkie spory mogące powstać w związku z zawarciem Umowy będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.).
  • Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje i ma zastosowanie od dnia 14.06.2019 r.
  • Niniejszy Regulamin został opublikowany na Stronie Internetowej oraz w Recepcji Klubu dnia 14.06.2019 r.